نوشته شده توسط : mohseni

گروه صنعتی سوزان یک کمپانی قدیمی ایرانی است که دارای 40 سال سابقه فعالیت درخشان در زمینه لوازم خانگی می‌باشد. این شرکت در طول سالها فعالیت خود، با تولیدات لوازم خانگی متنوع و مرغوب، در این حوزه به خوبی شناخته شده و توانسته مشتریان زیادی را جذب نماید.

تاسیسات هدایتی، مجموعه‌ای معتبر در شهر کرج می‌باشد که در زمینه فروش وتعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله محصولات سوزان  فعالیت می‌کند. تاسیسات هدایتی، معتبرترین نمایندگی سوزان در کرج است که امکان خرید محصولات این برند را به آسانی و سادگی با مناسب‌ترین قیمت فراهم کرده است. تاسیسات هدایتی سابقه فعالیت طولانی ای را دارد و در محله باغستان کرج واقع شده است. این مرکز با ارائه بهترین خدمات و مناسب‌ترین قیمت، توانسته رضایت مشتریان  و همشهریان  کرجی را جلب کند.
جلب رضایت مشتریان توسط تاسیسات هدایتی موجب شده است، که اعتماد زیادی به این مجموعه صورت گیرد و به عنوان یک مرکز فروش و تعمیرات لوازم خانگی معتبر در شهر کرج شناخته شود.

خرید محصولات سوزان در کرج

برای خرید لوازم خانگی سوزان در کرج می‌توانید به صورت حضوری  به فروشگاه  تاسیسات  هدایتی که در منطقه باغستان قرار دارد، مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین هر کدام  از محصولات این برند را از سایت تاسیسات هدایتی  سفارش دهید و در زمان کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم خانگی سوزان که در تاسیسات هدایتی به فروش می‌رسد، تنوع زیادی دارد و به شرح زیر می‌باشد:

  •       یخچال و فریزر
  •       کولرهای آبی
  •        بخاری‌های گازسوز
  •        انواع شومینه
  •       آبگرمکن
  •       پکیج
  •       اجاق گاز        

شما برای خرید هر کدام از محصولات بالا با قیمت مناسب و گارانتی معتبر می‌توانید با واحد فروش در تماس باشید.
 قیمت خرید لوازم خانگی سوزان در تاسیسات هدایتی، در مقایسه با دیگر فروشگاه‌ها، پایین‌تر است، زیرا این مجموعه نمایندگی مجاز و مستقیم این برند است که محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه به مشتریان عرضه می‌کند.

تعمیر و فرو ش در نمایندگی سوزان در کرج

صب و راه اندازی محصولات سوزان در کرج

تاسیسات هدایتی در زمینه نصب، راه‌اندازی و نصب تمامی محصولات سوزان فعالیت می‌کند. این مرکز با نیروی حرفه‎ای و کادر مجربی  که دراختیار دارد، بهترین خدمات را در خصوص لوازم خانگی سوزان ارائه می‌کند.



:: برچسب‌ها: تاسیسات، تعمیرات لوازم خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohseni

آیا به دنبال بهترین تعمیرکار برای محصولات و لوازم خانگی سامسونگ هستید؟ آیا کولرگازی و یا یخچال سامسونگ به طور ناگهانی شما به طور ناگهانی خراب شده و به درستی کار نمی‌کند؟ اصلا نگران نباشید، زیرا که تاسیسات هدایتی، مرکز مجاز سامسونگ در کرج است که  تعمیرات و سرویس تمامی محصولات سامسونگ را توسط کادری مجرب و حرفه‌ای  در محل شما در هر نقطه از شهر کرج انجام می‌گیرد.

محصولات سامسونگ از تنوع زیادی برخوردار هستند، و انواع مختلفی از تجهیزات الکتریکی، لوازم خانگی برقی، لوازم صوتی و تصویری را با بهترین کیفیت تولید و در سراسر دنیا عرضه می‌کند. تاسیسات هدایتی به عنوان مرکز مجاز سامسونگ در کرج، در زمینه تعمیرات همه محصولات این برند، مثل کولرگازی اسپلیت سامسونگ، فعالیت می‌کند. کولرهای گازی سامسونگ، یکی از پرطرفدارترین و بهترین انواع کولرهای گازی است که توسط بسیاری از مشتریان، خریداری می‌شود. این نوع از تجهیزات سرمایشی، با قدرت بالایی که دارد، به خوبی می‌تواند، فضای محیط را خنک کند و هوایی دلچسب را ایجاد نماید.

تعبر کوارگازی در مرکز مجاز سامسونگ در کرج

کولرگازی سامسونگ، مانند هر دستگاه دیگری ممکن است خراب شود و یا در کارکرد آن اختلال ایجاد شود. در چنین مواقعی برای تعمیر و رفع خرابی، باید از افراد حرفه‌ای و متخصص کمک گرفته شود. زیرا که تعمیرات محصولات سامسونگ، کاری تخصصی بوده که باید توسط کارشناسان و نصابانی که در این امر متخصص هستند، انجام گیرد.
در بسیاری از موارد نیز، کولرگازی سامسونگ نیاز به سرویس دارد. برای مثال با شروع فصل تابستان پس از چند ماه بی استفاده بودن کولر، برای کارکرد درست و ایجاد سرمایش عالی در فصل تابستان، لازم است که سرویس شود. سرویس سالیانه کولرگازی، تعویض قطعات، شستشوی فیلترهای داخلی آن و...، موجب کارکرد بهتر و عمر طولانی‌تر دستگاه شده واز خرابی‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

اگر شما در شهر ساکن هستید برای تعمیرات و سرویس کولرهای گازی سامسونگ می‌توانید با تاسیسات هدایتی مرکز مجاز سامسونگ در کرج در ارتباط باشید. برای این منظور فقط کافیست که با واحد تعمیرات این مجموعه تماس بگیرید؛ تا تعمیرکاران حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان در محل مورد نظر شما در هر نقطه‌ای از شهر کرج که هستید، حاضر شوند و هر گونه خدمات درخواستی را در ارتباط با کولرهای سامسونگ با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام دهند.

نکته لازم به ذکر دیگر در اینجا این است که در تاسیسات هدایتی؛ علاوه بر تعمیر کولرگازی؛ تعمیرات، نصب و سرویس دیگر محصولات سامسونگ نیز مثل یخچال، تلویزیون و... توسط کادر مجرب و حرفه‌ای با قیمت استثنایی انجام می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: نمایندگی سامسونگ کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohseni

در این مقاله قصد داریم به معرفی برند بوش و بهترین نمایندگی محصولات بوش در کرج بپردازیم. همان طور که می دانید برند بوش یکی از شناخته شده ترین برندهای کشور آلمان می باشد که کلیه تولیدات این مارک لوازم خانگی تحت نظارت مستقیم مهندسین و متخصصین آلمانی تولید می گردد. از دیگر دلایل محبوبیت این برند شناخته شده، کم مصرف بودن لوازم خانگی آن نسبت به دیگر برندهای لوازم خانگی است. از دیگر علل محبوبیت این برند در سال های اخیر، می توان به استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در در ساخت محصولاتش اشاره کرد. بدین منظور که نسل جدید محصولات این کمپانی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که می توان آن ها را از طریق اینترنت به صورت کنترل از راه دور مدیریت کرد. با توجه به تمام این ویژگی ها دلیل محبوبیت این برند کاملا محرز میباشد. نمایندگی های زیادی در سراسر کشور و همچنین در شهرهای بزرگ محصولات بوش را ارائه می دهند اما کدام یک مرکز اصلی و رسمی این برند معتبر است؟ در ادامه به معرفی نمایندگی مجاز و معتبر بوش در کرج پرداخته ایم.

نمایندگی اصلی محصولات بوش در کرج

اگر شما ساکن استان البرز می باشید و به دنبال نمایندگی رسمی بوش در کرج هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به تاسیسات هدایتی در کرج است. این مجموعه با کادری مجرب و با سابقه درخشان در زمینه فروش و انواع خدمات پس از فروش، دارای نمایندگی رسمی برندهای معتبر نظیر بوش، ال جی، سامسونگ و غیره می باشد. شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر برای تهیه و خرید محصولات بوش به فروشگاه تاسیسات هدایتی مراجعه کنید و با اطمینان خاطر از اصالت کالا، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. تاسیسات هدایتی نماینده مجاز بوش در کرج آماده خدمت رسانی در تمامی زمینه های فروش، تعمیر، سرویس و نصب محصولات این برند و دیگر برندهای معتبر می باشد.

نمایندگی رسمی بوش در کرج

بنابراین دیگر نیاز نیست برای خرید محصولات بوش به تهران بروید و سپس برای تعمیرات و سرویس در کرج به دنبال جای مطمئن بگردید. تمام نیازها با تاسیسات هدایتی اولین نمایندگی بوش در کرج برطرف می شود.تفاوت نمایندگی لوازم خانگی بوش در کرج با جاهای دیگر در این است که در نمایندگی تعمیرات بوش هم از قطعات اصلی بوش آلمان استفاده می شود هم اینکه تعمیرکاران آنها تخصصشان فقط BOSCH است و تجربه بسیار بالایی در تشخیص و رفع ایرادات محصولات بوش را دارند.



:: برچسب‌ها: نمایندگی بوش در کرج، نمایندگی رسمی بوش در کرج،مرکز مجاز بوش در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()